fbpx
Jobbsmartest2017-10-05T15:52:55+02:00

Loppa Kommune forbedrer ressursbruken med digitalt verktøy

- Vi ønsker ikke belaste våre innbyggere med unødige kostnader - derfor tok vi i bruk SmartDok! Driftssjef Kenneth André Johannessen i Loppa Kommune mener kommunen nå kan styre ressursbruken bedre. Med SmartDok

By |mai 31st, 2020|Categories: Kundecase|Tags: , , , |0 Comments

Sjekklister på mobilen har gjort flomberedskapen enklere for kommunen

Lillehammer Kommune bruker SmartDok for sjekklister, avvik og timer Lillehammer kommune bruker appen SmartDok for å forbedre dokumentasjonen. Her ser vi et foto tatt med appen på en av kommunens flomsberedskaps-sjekklister. Siden 2011

By |mai 18th, 2020|Categories: Kundecase|Tags: , , , , |0 Comments

Gode nyheter for deg som er regnskapsfører – SmartDok + Tripletex = sant

To av bransjens største skybaserte aktører er nå integrert! Kunder som i dag bruker kan glede seg over en enklere hverdag mår Tripletex og SmartDok integreres. Nå blir arbeidet med lønn og faktura

Månedens sikkerhetstema – mai: Koronaviruset – smittevern

Hva kan du gjøre for å forebygge potensiell smitte av koronavirus på arbeidsplassen? Vanlig munnbind gir falsk trygghet og beskytter ikke mot coronasmitte. For å få tilstrekkelig beskyttelse mot virus, bakterier og sporer i

Et system som er enklere å bruke, brukes også mer – Braathen Landbruksentreprenør

SmartDok har gitt oss en enklere og mer effektiv måte å jobbe på! Henrik Berntsen i Braathen Landskapsentreprenør snakker varmt om overgangen til SmartDok. De tok i bruk et digitalt dokumentasjonssystem fra SmartDok

Månedens sikkerhetstema – april: Rapportere avvik og forbedringer

Hvorfor rapporterer vi avvik og hva er god rapporteringskultur? Alle avvik, nestenulykker, ulykker m.m. som er registrert, bør inngå som en del av statistikken og dokumentasjonen som danner grunnlaget for risikovurderingene i virksomheten.